Associazione Musicale Lambarena

Dal 1997 realizziamo e promuoviamo attività artistiche e didattiche nella città di Venezia

Eventi imperdibili

Teatro Santa Maria

Teatro Matteotti

Stadio San Siro

Teatro Santa Maria

Stadio Olimpico

Accademia Vivaldiana

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Laboratorio Orchestra Venezia

Nuovi eventi nel 2021